Betalen

Uw factuur

Uw factuur is tevens uw pakbon
Bij uw bestelling ontvangt u altijd een factuur bij de bestelling die tevens als pakbon functioneert. 

Een kopie factuur 
Voor uw administratie kunt u altijd een exacte kopie van uw factuur aanvragen. Stuur ons hiervoor een email met vermelding van het ordernummer. Zonder dit ordernummer kunnen we u geen kopie van de pakbon/factuur toezenden. De gegevens op deze kopie kunnen niet veranderd of aangepast worden.



Terug

Betaalmethoden

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons op één  van de volgende manieren betalen:

Via iDEAL
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligings methodes van uw eigen bank. Als u beschikt over telebankieren, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Via overboeking
U verzorgt zelf de betaling in dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het kan tot ongeveer 3 werkdagen duren voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan. U vindt onze betaalgegevens op de bevestigings e-mail die u na de geplaatste bestelling van ons ontvangt.

Onze bankgegevens bij vooruit betalen: 

Rekeninghouder

Yshop

Rekeningnummer 1194.95.600
Bank Rabobank
Plaats Tilburg
   
IBAN NL44RABO0119495600 
BIC RABONL2U

LET OP ! in het geval van internet- of telebankieren! Voldoe uw betalingen altijd per bestelling en vermeld het bestelnummer als betalingskenmerk. Als u meerdere openstaande bedragen bij elkaar optelt om zo alles in één keer te voldoen, kunnen we namelijk niet garanderen dat de betaling correct verwerkt wordt.

Rembours
U kunt er ook voor kiezen te betalen aan onze vervoerder (rembours). Er worden hier extra kosten in rekening gebracht voor alle bestellingen binnen Nederland. Naar België en Duitsland is onder rembours verzenden niet mogelijk. Echter zitten hier wel voorwaarden aan verbonden. Helaas komt het regelmatig voor dat een rembours bestellingen niet serieus is. Gezien het feit dat de rembourskosten enorm hoog zijn, willen wij deze kosten bij een foutieve levering of een weigering voorkomen. Daarom doorlopen wij de volgende stappen. 

  1. Wanneer wij uw bestelling ontvangen zorgen wij er voor dat deze compleet is voor verzending.
  2. Uw adres wordt d.m.v. een mail gecontroleerd en er wordt nogmaals gevraagd of u de order wilt ontvangen.
  3. De order zal de volgende dag worden bezorgd onder rembours.

Wanneer het adres achteraf toch verkeerd blijkt te zijn, of een weigering plaats heeft gevonden, zullen wij deze kosten in rekening brengen. Het is niet de bedoeling om u als klant af te schrikken. Echter willen wij voortijdig deze controle uitvoeren, zodat u achteraf niet met onverwachte kosten zit. 

De extra verzend/betaal kosten voor rembours bedragen € 5,50.

Paypal

Een nieuwe en veilige manier van betalen is Paypal. In Nederland wat minder bekend, maar wereldwijd de meest populaire manier van online betalen. Met een paypal account beschikt de klant standaard over aankoopbescherming en wordt u als klant geholpen in een geschiloplossing. Veelal kun je een paypal account koppelen aan uw creditcard. 

Creditcard (Visa, MasterCard).
In samenwerking met docdata payments kunt U uw bestelling ook betalen in een beveiligde omgeving (SSL) met creditcard . Tijdens het betalen met de creditcard wordt tevens uw cv2 code gevraagd. Dit is het driecijferig nummer achterop uw creditcard (Visa en MasterCard), of het viercijferige nummer aan de voorkant van uw creditcard (American Express). Klik voor meer info op het vraagteken in het betaalmenu. 



Terug